Vinter mys

Idag så var jag ute och julhandlade med min fina bror! Gud vad jag älskar detta! Vi gick runt på Östermal, tittade in på ZARA, H&M, Matilde ( asså jag verkligen bara älskar den här butiken!), Hollister.. Det finns så himla fina saker just nu, skulle kunna köpt massor..men är tyvärr ganska pank. 
Istället så gick vi bara runt lite, samlade inspiration inför s/s 13. Jag måste säga att jag har en ganska tjejig, chic och lite fransk stil, vilket är en anledning till att jag längtar till våren då man äntligen kan ha på sig klänningar, kjolar och ljusa färger igen! Diors och Red Valentinos kollektion är en dröm! Dessa undebara materialer, färger och modeller! 
Just nu håller jag på att möblera om hemma hos mig, hitta decoration, nya kuddor, tavler och ljus. H&M har verkligen fina details för sovrum, där jag säkert kommer att köpa lite. Ljus och sådant hittar jag bra på NK och små inredningsbutiker på Söder. Jag verkligen älskar inredning. 
p.s de två sista bilderna har jag inte tagit. 
bise, bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0