Glamorous Saturday

Om du vill leva livtilen an en fashionista måste du börja din dag som en. Och en bra dag börjar alltid men en glamourös frukost. Nu när det är lördag passer det altså jätte bra att ta lite extra mycket tid att ha en lung och god frukost och kanske se på "Breakfast at Tiffany's" eller "Coco Chanel". 
Jag åt en god, men kanske lite onyttig frukost i min säng. Macarons, Crossaint och Latte. En fransk dröm! Därefter blir det lite plugg och skrivande av modeartiklar för min skoltidning. Kanske hinner jag till och med med en kort sväng på stan för att spana in de nya fw 13 kollektionerna och hitta några nya "must have's" för vintern, innan jag ska på en 18-års fest. Nu gäller det bara att hitta en perfekt outfitt för ikväll, chic men layed back. bise xx 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0