StreetStyle Stockholm

It's StreetStyle time, babe! Mode är ett stort tema i Stockholm. Här kan man hitta några av de vackraste kvinnorna med en bra känska för stil. Dem vet hur man ska interpretara de nya trendera, vilka som man ska satsa på och i vilka plagg det lönar sig att investera. 
I de kommande foton har jag på mig en military-coat från Zara, en bordeaux skaal från H&M, Jeans från Hilfinger Demin, bruna Boots från Buffalo och en brun väska från Mui Miu (ett av mina absoluta favorit märken!).
Bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0