Dagens outfit

 
Idag när vädret var så pass dåligt och det redan regnade när jag vaknade ville jag para ha på mig någonting bekvämt. Jag slängde på mig denna långärmade t-shirt från Zara som är blå-vit randig och kombinerade den med ett par boyfriend jeans från Hilfiger (som jag tyvärr inte har en bild på) och vita convers. För att jag ändå ville se lite chic ut (i alla fall) och inte allt för hängig satte jag på mig detta statement haslband från Mango. Jag tycker verkligen att randiga t-shirten och detta glamourösa halsband passar väldigt bra ihop och påminner om  causual chic outfit à la parisienne.
Eftermiddagen ägnade jag åt att plugga matte och dricka många koppar av te. Nu är jag helt slut och ska ta ett skönt och långt bad. Imorgon blir det mera modebilder och en ny collage som jag har jobbat på! Ha en underbar kväll, bise Bella xx
 
 
 
 
 


Kommentarer
jasmin

Såååå snyggt! :) Älskar tröjan! :) <3

Svar: merci fina du! Kram <3
bellacouture.blogg.se

2013-09-19 @ 20:58:21
URL: http://stereolove.blogg.se/
♫♪ sandra

fint!

2013-09-19 @ 21:38:48
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0