Favorit blog

Jag har sen många år tillbaka alltid läst olika bloggar. En blog är som en tidning, en inspirationskälla och ev dagbok. Jag tänkte idag dela med mig mina (internationella) favorit bloggare, som bloggar som framförallt mode, men även livestyle, mat och annat. Jag är alltid helt förtjust i deras bilder, låter mig själv bli inspirerad av deras stil och får en grym inblick i modevälden och fashion week! 
 
1. garancedore.fr 
2. mogi.metromode.se
3. kayture.com
4. theblondesalad.com
5. doitinparis.fr
6. oliviapalermo.com
 
Dessa 6 olika blog läser jag dagligen och kan bara rekomendera dem vidare. Jag har inte listat upp dem i någon spreciel ordning, tycker att alla är lika bra och inspirerande!
Bise Bella xx 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0