Måndag



 
Idag hade jag faktiskt en super bra måndag! Efter att ha skrivit ett engelska prov på morgonen, som gick rätt så bra, hade jag ett par håltimmar och satte mig på ett jätte mysigt fik! Där drack jag en super god latte med mycket skumm och läste lite i ELLE. Älskar bara denna tidning! Sjuk bra artiklar, modefoton, intervjuer och massa annat! Nu i höst är som sagt färgen rosa en absolut trendsetter, vilket jag självklart tycker grymt! Bomperjackan på bilden är bara gudomlig! 
Jag hade på mig en beige tröja från Zara, jeans, ageal stövlar i svart, självgoda armband och en antikrosa stickad sjal. 
Bonne soirée, bise Bella xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0