Odd Molly - love

 
Odd Molly är ett av mitt favorimärke (i Sverige). I sommras gjorde jag en praktik hos Odd Molly och fick en unik inblick i hur allting funkar hos dem. Jag har lärt mig massor om snitt, tyg och passform samt Odd Molly's budskap, stil och marknadsföring. Praktiken var bara perfekt för mig då älskar mode, design och marknadsföring. Odd Molly, som är så otroligt populärt bland framförallt ungdomar, har varje saison sina bästsäljande produkter i en uppdaterad form (snitt, material eller mönster) och trendplagg. Nu i höst till exempel bev jag helt förälskad i den så kallade dropout cardigan. (Framförallt i den rosa, beigea och blåa) Dem är varma, mysiga och super läckra och om man kombinerar dem rätt kan man lyckas få en chic och fransk outfit. Jag har i alla fall lagt mitt öga på ett par fina koftor (beatle cardigan) och blusar (remix blouse) som jag kanske kommer att köpa om jag har råd med dem. Även om dessa klädsplagg är dyra, gillar jag att invistera i plagg som jag kommer att ha länge. Odd Molly's blusar och koftor är chic men ändå casual. Jag bara älskar deras utroliga utbud och färgsortiment. Ta en titt i deras butik på Humlegårdsgatan eller I Mathilde och NK och hitta din egen höstfavorit! Bise Bella xx
 
 
 
 


Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, Odd Molly har så mycket fint! Älskar deras blusar & koftor :)

Svar: håller verkligen med! Varje saison hittar jag nya fina plagg :) Kram
bellacouture.blogg.se

2013-09-21 @ 23:05:01
URL: http://mmaria.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0