Olivia Palermo

Olivia Palermo, New Yorks it-girl. Hon har en så otrolig bra stil, som både är chic, tendig och klassisk. Hon är min "modeicon" och inspirerar mig dagligen. Olivia Palermo mixar ofta många olika stilar, materialer och är en accessoire-tjej. Jag bara älskar hur hon kan sätta på sig vad som helt och alltid lyckas se snygg och fashionable ut. Olivia har ofta på sig blusar i olika färger och materialer och kombinerar desse med många accessoirer. Resten av looken är antingen causual eller dressed upp, beroende på vart hon ska.
 
Idag hade jag på mig denna chiffon blus i antikrosa med volanger från Dixie (en liten butik i Toscana) och ett guldigt halsband med pärlor från Bijoux Brigitte. Den här kombinationen är chic, tjejig och har en touch av couture (pga chiffonen). För att det var rätt så kalt och regnigt ute hade jag även på mig en tjock stickad själ i antikrosa, skinny jeans, en beige läderjacka från Monroe och mina beiga Oxford shoes från Marizo. Jag tycker faktiskt själv att jag lyckas rätt så bra med den här outfitten. 
Ta en titt på tumblr eller weheartit för att låta er inspireras av modeiconen Olivia Palermo. Där hittar ni många foton på henne och hennes looks. Bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0