Söndags brunch och mys

Idag har jag typ haft världens mysigaste söndag! På förmiddagen har jag haft en brunch hemma hos mig för mitt tjej-gäng, vilket var jätte mysigt. Vi hade allt från muffins, pannkakor och croissants till frallor, fruktsallad och eggröra. Mums! Det var verkligen en brunch som hos Gossip Girl. Jag och mina tjejer hade det väldigt mysigt, åt och skattade massor! Jag hade på mig en ljus-rosa volangblus från H&M och mina skinny jeans från Zara. 
På eftermiddagen pluggade jag sedan lite och tränade lite (så att jag inte går upp de 3kg efter brunchen haha!). Kvällen var sedan lugn. Jag kollade bara lite på Gossip Girl och fixade lite för skolan.
Hoppas att ni också har haft en mysig helg! bise Bella xx
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0