Victoria's secret

 
Victoria's secret = heaven on earth! 
Jag bara älskar Victoria's Secrets underkläder och kosmetik! Dem har ett så himla stort utbud att jag alltid lyckas hitta massor av fina saker jag skulle vela ha! Bara nu när jag har snabbt tittat på deras hemsida har jag redan hittat för många fina underkläder och tusentals mysiga pyjamas! (Älskar the dreamer flanell pj i rosa-vit) Jag har redan bestämmt mig för att önska mig ett presentkort som julklapp så att jag kan börja det nya året med snygga underkläder och nya krämer. hehe jag vet, jag gillar att planera i förhand..
I alla fall länktar jag redan nu till Victoria's Secrets modevisning i år. Jag bara älskar hela showen - der är liksom mer än bara en fashionshow. En ren dröm! 
Bise Bella xx


Kommentarer
ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh VS är bääääst ❤

Svar: absolut! xx
bellacouture.blogg.se

2013-09-24 @ 21:54:43
URL: http://prinsesc.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0