Macaron et Chanel



Macarons från Ladurée och nailpolish från Chanel är en perfekt belöning för ett par timmars plugg. Som tur finns det Ladurée i Stockholm! Alltid när min Paris-längtan blir för stor så kliver jag in i affären och köper mig en liten ask med gudomliga Macarons. Mina favorit smaker är caffe, framboise, caramel, rose, vanille et pistache. Som ofta redan sagt är rosa den absoluta trendfärgen nu i höst. För en matchad och perfekt look lackerade jag mina naglar idag med Chanel's roar confidentiel. 
Vad ska ni göra i helgen? Ha det bra, bise Bella xx


Kommentarer
ellinor

hej hur mycket kostar en liten ask med macarons? :) kram.

Svar: Hej! en liten ask med 6 Macaron kostar runt 200-250kr! Kram :)
bellacouture.blogg.se

2013-10-05 @ 17:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0