Stickat till i höst

 
Nu de senste dagarna har det bara blivit kallare och kallare. Det blir allt svårare att veta vad man ska ta på sig på morgonen.. Det är liksom kalt på morgonen, varmare på dagen men dock alltid lite kyligt.. Hellst skulle jag bara slänga på mig en oversized tjock-tröja och ta fram mina UGGs (eller också bara stanna i sängen). Men när jag lämnar huset vill jag alltid ändå se chic ut. Därför tycker jag att denna kofta från Odd Molly bara är helt perfekt! Den är otrolig vacker och finns i massa olika färger och mönster och håller mig otroligt varmt om mogonen och dagarna. Dessutom är denna kofta lätt att kombinera och passar till jean, klänning och kjol! Min Odd Molly kofta har jag fått ett par år till julklapp sedan och är i en mörklila. Jag bara älskar den!
Hoppas att ni också hittar någonting varmt, dock chict att ta på er imorgon!
Bise Bella xx
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
aina [fotoblogg]

Så fin :)

Svar: Tack fina du :)
bellacouture.blogg.se

2013-09-24 @ 18:35:33
URL: http://ainaphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0