Mathilde et sa vie

 
Mathilde är ett av mina favorit butiker här i stan. Man kan hitta allt från Odd Molly och Hundydory över UGGs, Hunters och Primeboots till Nolita och Fonarina. Mathilde har ett otoligt grymt utbud av snygga och trendiga märkeskläder, samt inrednings-prylar. En sjuk bra kombination! Butikens interiör är gudomlig och jag bara älskar att gå runt i Mathilde, låta mig bli inspirerad, prova på kläderna.. en ren dröm enligt mig vart jag bara kan hitta vackra saker.
Nu har Mathilde äntligen ochså en webbutik! (Mathilde.se) Ett mycket smidigt sätt att kolla upp deras nya varor och beställa hem kläder. Ta en titt på deras hemsida och få mera information om Mathilde, deras produkter och märken. Bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0