Höst, mys och latte

 
Höst, mys och latte är mitt höst-motto. Det är redan nästan slutet av september och med varje dag närmar vi oss vintern. Det är super kyligt om dagarna och löven har redan börjat att bli röd-gula ich falla av träden. Vid det här värdret vill jag bara ligga i min mysiga säg, kolla på Gossip Girl, dricka en latte och äta gifflar eller också sätta mig på ett mysigt café (Espresso House, Mocco, Café Nero..) med mina kompisar. höst = mys. Jag älskar äntligen kunna börja tända ljus hemma i mitt rum, dricka mänger av te och gömma mig under mitt täcke. Vid sådana dagar, som håller på att bli alt fler numera, har jag på mig en mjukis-outfit i ljus grå från Juicy Couture. Jag bara älskar Juicy Couture! Min mjukis-outfit är super bekväm, chic och håller mig varm. Desutom har jag på mig en tjock sjal i antikrosa och ett par ull-sockar från falke. 
Här om dan var jag i stan och kickade in i BikBok. Där har jag tittat en super söt t-shirt i purpur med pemplum! Gud vad jag är förälskad i t-shirten. Den sitter väldigt bra på och smickrar midjan. (finns även i svart, vitt, grått) 
I morgon ska jag och en kompis till mig in i stan och fika. Ser redan fram i mot detta! 
Bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0