Chiffon och rosa

Jag är den typ tjejen som älskar att ha på sig blusar, klänningar och rosa. Tyspiskt tjejigt. Dock kombinerar jag gärna feminia/ tjejiga element med maskulina och basic-plagg. Idag hade jag på mig denna rosa chiffonblus från BikBok och mina skinny Zara jeans. Blusar är klassiska plagg som är lätt att kombinara, ser chic och stilren ut. Helt enkelt typiskt parisienne. På grund av att jag har haft en lång skoldag idag ville jag ha på mig jeans, som är praktiska och bekväma. (och håller mig varma!) 
Nu när höstkylan börjar att smyga sig fram är det inte så lätt att hitta något att ta på sig som är chict och varmt. Mitt bästa tipps ät att alltid ha med sig en Jacka, tröja eller kofta som man snabbt kan ta fram när man börjar småfrysa. Det positiva med kylan är att man kan börja ha mysiga kvällar med en kopp te i handen och ett nytt nummer av t ex ELLE eller Vogue. 
Ha en fortsatt trevlig höstdag! Bise Bella xx
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0