Sommar & sol

 
Klänning: Zara // Hatt: köpt på en marknad // ring: vintage
 
 
 
Jag tycker att den här looken bara symboliserar sommaren perfekt! Klänningen i 50-tals stil med öppen rygg är elegant, tjejig och har en "sommrig utstrålning". Jag associerar färgen gul alltid med sol, sommar eller påsk. Hatten har jag köpt på en liten markand på Mallorca. Jag är en hatt-tjej och om jag skulle ha möjligheten skulle jag ha på mig hattar allt oftare. Dem är så snygga och det är synd att dem inte är så vardagliga. Rosetten ger looken en liten extra touch av chic. Ringen har jag köpt på en vintage marknad i Paris. Den är super tjusig och chic. Trots att jag faktiskt lämgtar till vintertiden och den mysiga atmosfären, så saknar jag sommaren, värmen och de lätta kläderna man kunde ha på sig. Vad tycker ni om min sommar look? Saknar ni också sommaren redan eller längtar ni bara till vintern? Bise Bella xx 


Kommentarer
a

sv: det var supergott! gör det, hoppas det smakar :D tack tack!

2013-10-02 @ 07:05:18
URL: http://aepplepaj.blogg.se
JOSEFINE ANDERSSON

ÅH VAD FIN DU ÄR

sv: Det är precis vad det är oxå! Helt jäkla perfekt :D Och tack så himlans sötnos!
PUSS

Svar: Tack så jätte mycket fina du! :) Puss xx
bellacouture.blogg.se

2013-10-02 @ 10:43:44
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0