Vardagssnygg i rosa

 
Rosa ofta anses att vara för tjejig, för barnslig och för söt. Men mig passar rosa bara helt underbart. Ofta tycker jag att man underskattar hur mångfaldig den rosa färgpaletten kan vara. Allt från pastell till fuchsia! Och alla dessa olika färgskakor har en annan karaktär. Jag tycker att rosa kan vara både tjejig och söt, men även sexig och flirtig. Allt hänger ihop med vad man kombinerar färgen till. Ni i höst ser det dock ut som om rosa är en trendsetter! Alla vill ha rosa! Kolla bara in Carvens, Mulberrys, Celines och Odd Mollys kollektioner. På denna bild har jag på mig en rosa volangblus från H&M. 
 
Jag är själv också små-designer (BellaCouture) och har sytt en trendig liten ull-kappa i puderrosa. Kappan påminner om en kavaj som står ut och har 3/4 armar och en rosett på ryggen. Kappan är även fodrar och håller såmed varm under de kommande kalla veckorna. Vid intresse hör gärna av er till: [email protected]
Bise Bella xx
 
 
 
På dessa bilder var kappan dock inte helt klar än, men ni ser hur jag har tänkt mig att den ska bli ;) 
 
 


Kommentarer
Vanessa

Åh, vad duktig du är på att sy och designa, den var jättesnygg! :)

Svar: Tack så himla mycket!! Kram xx
bellacouture.blogg.se

2013-10-02 @ 14:35:43
URL: http://valmer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0