New Year's Glamour

Ett nytt år har äntligen börjat igen! 2013! Efter att ha varit bortrest (anledningen till att jag inte hat bloggat på ett tag) har jag nu kommit hem till Stockholm igen.
Nyår har jag firat med min kära några av mina kära vänner och min bror. Det var en underbar kväll. Vi var ute i stan i Nuernberg (Tyskland), tittade på fyrverkeriet och drack god champagne.

Nyår kräver alltid/ oftast en glamourös och glittrig dress-code. Då jag älskar att klä upp mig tillbringade jag och en kompis av mig massa tid för att välja våra outfits. En svart klänning med öppen rygg och pemplum kan aldrig vara fel. För att peppa upp outfiten slängde jag på mig glittriga pumps i guld. En cool outfit, goda vänner, champagne, bra humör och fyrverkeri är allt man behöver för att få en underbar start in i det nya året 2013!
Bise Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0