Couture dream

 
Den här gudomliga och couture-aktiga klänningen från Elisabetta Franchi är min absoluta drömklänning. När jag såg sen här hänga på en galje förra året i en butik på mallorca tänkte jag bara: den här måste jag ha! Den är till 100% min stil med sina volanger, fjädjar av chiffon och palietter. I 4 veckor har jag "stalkat" min drömklänning, och köpte den sedan för halva priset! Vilken deal! 
Klänningen ska jag ha till min studentbal nästa år. Elisabetta Franchi vet verkligen hur man kombinerar chict med couture. Solglasögonen är från Vogue Eyewear passar bara perfekt till looken.
Bise Bella xx 
 
 
 


Kommentarer
Gabriella Sollenius

Fin!! :)

Svar: Tack så mycket! :) Kram
bellacouture.blogg.se

2013-09-14 @ 19:11:39
URL: http://sollenius.blogg.se/
Emelie Petersson

Jättefin :-)

Svar: Tack så mycket! Kram
bellacouture.blogg.se

2013-09-14 @ 19:48:44
URL: http://syrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0