Elle, latte & plugg

 
Efter en rätt så kort, dock jobbig dag i skolan var jag på Espresso House med en kompis. Vi hade det jätte mysigt ihop, pratade massor och gick sedan runt lite på stan. Vi pratade mycket om vår inspiration och våra drömmar. 
Min inspiration för mina artiklar, mina designs och min stil hittar jag i modemagazin som ELLE. ELLE är en av mina favoriter, då denna tidning alltid lyckas att förmedla de nyaste trenderna. Häftiga foton, repotage och intervjuer finns självklar också med i ELLE.
Min stora dröm är att under en viss period i mitt liv ha bott i kärlekens och modets stad, Paris. Som ni kanske har märkt så är jag frankofil och bara älskar la savoir-vivre à la parisienne et son chic gôut! I min fina parisantäckningsblogg skriver jag ner all mina tankar, gör fashion-collager och noterar viktig information för t ex artiklar. 
En latte och min älskade iphone får dock inte fattas bå denna bild! 
Bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0