H&M Paris Collection

 
 
H&M's Paris fw kollektion var bara gudomlig! Den visar precis vad som gäller i höst: päls, stövlar, kjolar, millitärt och oversized. H&M följer höstens trender, dock är plaggen stilrena, chic och har en fransk touch. Jag har redan spanat in ett par klädesplagg jag kommer att köpa, t ex den svarta spetskjolen i look no.1 och oversized tröjan i beige i look no.6. Kjolen är chic med en mordern tvist och oversized tröjan mysig och varm! Med en kollektion som den här är hösten bara mer än välkommen! xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0