Nude och volanger

 
Dem här bilderna är tagna på Mallorca under en liten "fotoshooting". Jag ock min kompis skulle på kvällen ut och ta en cocktail i Puerto Portales, en liten men mycket lyxig hamn nära Palma. Det var mycket varmt den kvällen och jag ville som alldid ha på mig något som såg chic och fransk ut. Jag bestämde mig för en nude Zara klänning med volanger nertill. Jag bara älskar klänningen, då den perfekt kombinerar lekfull tjejig elegans med minimalistisk couture. Som man nu inte ser på bilden så hade jag på mig ett par svarta pumps från Nine West och en svart liten vintage clutch. Min outfit var våde ungomlig, chic och couture-aktig. Jag älskar att klä upp mig och utnyttjar under loven varje chanse jag får. 
Kvällen i Pouerto Portals var en full succé. Jag ich min kompis hade det mycket trevligt i mitt favorit café/ restaurang Cappuccino. Vi tog också en titt i de fina butikerna och jag hittade massor av fint jag skulle vela ha! När man ser fw13 kollektionerna vill man bara ha höst och ta på sig ett pat stiliga ancle boots från Prada och en cashmere tröja! 
Bise Bella xx
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alice

Hej! Tack så mycket :) Jag ska vara au pair i 1 år och studion ligger i det 16e arrondisemanget (ca 20 min att gå till eiffeltornet). Jag vet inte hur mycket studion kostar för att min värdfamilj betalar den (mat+boende ingår) men jag tror att det är väldigt dyrt med lägenheter inne i Paris. kram!

Svar: Tack för ditt svar! :) kram
bellacouture.blogg.se

2013-09-09 @ 20:36:20
URL: http://alicebremberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0