Think Pink

 
Think Pink! Att dagligen hitta inspiration (i vad som hällst) är mycket viktigt för mig. Bara genom den kan jag skriva mina artiklar och designa kläder. Enligt mig bör man alltid bli inspirerad på nytt och öppna ögonen för det som finns runt omkring en. Människor, gamla tidningsartiklar, arkitekur, mode... allt kan ses som en inspirationskälla! Dagens inspiration: pink interiör
Igår hade jag köpt rosa rosor. Mina älsklingsblommor i en super fräsch och tjejig färg. Min kalender och min penna är från Ordning&rReda, även dem i rosa, pga att jag älskar en harmoniserad färgkombination. Min kalender och min iPhone är mitt allt. I min kalender skriver jag ned allt från prov och läxor till brunch-terminer och inpirationstankar. Min iphone är inte bara en telefon, utan också min kamera, dator och anteckningsblock. Utan dessa två skulle jag seriöst inte kunna leva en dag! 
Efter en jobbig dag i skolan och att ha jobbatnsom barnvakt är jag nu äntligen hemma och njuter av kvällen. Då får min Espresso House latte självklart inte fattas! Min iphone och kalender ligger såklart brevid mig, så att jag kan skriva ned mina kommande terminer och checka intagram (@izabellakallholm).
Ha en underbar kväll, bise Bella xx 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0