Je suis en amour avec Marc!

Salut! Efter en lång och jobbig dag i skolan bestämde jag mig för att ta en liten shopping-tur ute på stan och spana in alla f/w nyheter. På NK uptäckte jag en väska från Marc by Marc Jacobs och blev direkt förälskad i den! Det är en super söt axselväska i smutsig fläder ton, helt enkelt "Lady like". Jag, som älskar den franska modestilen, deras klassiska, feminina och romantiska look skulle inte kunnar hitta en snyggare väska som kombinerade alla des egenskaper. Den är helt enkelt à la parisienne. 
Den franska modestilen har alltid faszinerat mig och det är den som passar mig bäst. Parisiennes klär sig väldigt klassiska, betonar de feminina kropspartierna och lägger mycket värde på chic och qualitet. Oftast ser man att de har på sig enkla plagg i basik färger (svart, vit, blå, grå och pastelfärger), men peppar upp deras outfit med någon trendy&chic accessoir (t.eg. röd väska). 
Ni kommer att se i mina kommande inlägg att jag älskar att vad som är franskt! Modet, srpåket, kulturen, deras livstil och inredning. Bise, bella xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0