Ida Sjöstedt ss14

Idag är det andra dagen på Stockholm Fashion Week och visningarna rullar bara på. Idag samlades alla Fashionistas, Fotografer, Bloggare och många fler vid ingången hos Berns för att se visningen av Ida Sjöstedt. Jag för min del var med backstage under och före visningen. Det var en hel fantastisk upplevelse för sig! Att vara med i modeszenen, vara närvarande när allting görs iårding för att få till en perfekt visning.
Min uppgift var att hjålpa en av modellerna att byta looken undervisningen. Det var otroligt roligt att ha fått en liten roll och vara medverkande. 
Kläderna var en gröm. Dem var kvinnliga, glamourösa och couture-aktiga, samtidtigt som provokant (det visades mycket hud). En perfekt kombination för deras ss14 kollektion. Materialen var ljvliga, detaljerna väl utarbetet och looken drömlik. Ni som inte har sett kolektionen än - ta en titt! 
Bise Bella xx 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0