Primeboots och annat till höst

Nu när en ny säsong har påbörjat kan jag lungt - och utan dåligt samvete - säga att det är tid för en ny uppdate i min garderåb! Efter en skön, dock lång sommar då man alltid springer runt i shorts och klänningar blir det nu skönt att kunna sätta på sig ett par skinny jeans och en stickat tjocktröja igen. Under den sista veckan har jag redan varit ute på stan och spanat in de nya hösttrenden och förälskad mig i för många olika plagg. Zara och H&H kollektion är bara ljuvlig, så där kommer jag säkert att shoppa loss lite. Sedan har jag också lagt mitt öga på ett par märkesplagg jag kommer att spara till. På min must-have liste för den kommande höster och vintern står:
bruna Primeboots, svarta Hunters, En Odd Molly blus eller ett linne och ett fodral från Marc by Marc Jacobs för min Mac. xx
(ps: dem här foton är ej mina - tagna från internet) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0