Stockholm Fashion Night

Nu i torsdags var det Fashion Night Out. Mellan kl. 17-22 var nästan alla affärer öppna i Stuplan, Mood, NK och på Bibloteksgatan. De olika äffarer hade olika special kampanjer och erbjöd dricka och snacks. Från fotografer kunde man bli fotograferad, vilket jag så klart tyckte as nice. Det fördelades RE dryck liksom överallt. Ikväll hade jag på mig en röd blus, en svart kavaj och jeans från Zara; Ancleboots från Mango; Clutch i brun från Mulberry
 
 
 
Jag var här med min mamma. Vi hade en mycket mysig och framgångsful shopping kväll. Vi spanade in den nya Prada affären, som hade ett litet privat mingel event. Vi gick runt och samlade på oss goodiebags, vilket jag helt och hållet bara älskar. Inne i Mood tog vi ett glas rosé och en Latte, fotograferade lite och förde massa tjejsnack. Jag kan tycka att det är jätte vigtigt att man då och då tar sig tid för att umgås med sin mamma.
Detta stärker ens relation.
 
 
 
 
Inne i Sturegalerian sjöng Zara Larsson Uncover. Hon har en så otrolig bra röst!
I Monroe köpte jag mig en pälskofta i mörk brun. Den sitter lite lös så att man antigen kan ha den över en skinjacka eller bara använda som kofta. Den är otrolig len och sjuk läcker. Stylish helt enkelt ;)
Hoppas att ni alla också har varit ute under Fashion's Night!
Bise Bella xx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0