Stockholm Fashion Week

Efter att ha tagit en lång paus från att ha bloggat, ska jag nu äntligen börja igen. Och timingen skulle inte kunnat vara bättre! Nästa vecka börjar Stockholm Fashion Week och innestan kommer förvandlas till en internationell mötesplats av modeler, designer, bloggare och fasionistas. Det kommer att finnas event som är öppen för allmänheten, modevisningar, FashionNightSTHLM och mycket mer. Läs mer de kommande dagarna och få reda om mitt jobb hos Ida Sjöstedt och FashionWeek. Bise xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0