3 tipps pour le week-end

1. Mocco Östermalm
Mocco är ett av mina favorit caféer i Stockholm. Det ligger centralt, men ändå lite "gömt" så att det verkar privat och mysigt. Perfekt för att ta en fika med en kompis i helgen eller att sitta och plugga med en god kopp kaffe och en bakelse!
 
 
2. Zadig & Voltaire
Ett franskt märke, som är känd för både sina unika cashmire plagg och t-shirtar med runda skärningen. Deras kvalitet är mycket bra och det lönar sig att investera i deras basic's. En kombination av rock&chic. Deras kläder och asseccoirer är tidslösa, färgpaletten bred (allt från ljusa beige toner till svart) och shape incredibly feminin and modern. PS kolla in deras REA! 
 
3. Garancedore.fr
Garance Doré är en av mina favorit bloggere och stiliconer. Då ni alla vet att jag är en francofil så är det inte svårt för mig att inte gilla hennes blogg. Hon har en unik syn på mode och trender och det är alltid interessant hur hon skapar sina look's . Hon är en inspirerande person till mig. Inte bara hon som person, men även hur hon har lyckats att få tillgång till modevärlden genom hennes blogg, åsiker och personliga stil. Ta en titt på hennes blogg och bli lika förtjust i henne som jag! 
 
Hoppas att ni gillar mina 3 tipps pour le week-end!
Bise Bella xx
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0