Chic i Östermalm

 
Idag vär vädret igen super fint. Soligt och varmt. I mina håltimmar gick ner till stan med en kompis, fikade och fönstershoppade. I hösttrend är rosa-grå. Den verkar klassisk och kall, dock tjejig. Jag hade på mig en pastellfärgad rosa silkesblus i rosa från BikBok, kombinerat med ett par skinny jeans från Zara och rosa ballerinaskor från Marizo. Västan är grå och kommer från Mango, mitt halsband från Marc by Marc Jacobs. Min still idag är klassisk, dock simpel. Jag kände mig fransk och tjejig, som en riktig parisienne. Men den här looken skulle jag passa på rue de rivoli. 
Fotot är tagit i svart-vitt, så att man får 40- och 50- tals kännslan av Hitchcock och sina myseriösa filmer i noir. Fotot är tagit på Östermalm vid Sturepan. 
Ha en fortsatt trevlig dag! Bise Bella xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0