Côte d'azure, here I come

 
Idag hade jag en faktiskt mycket bra dag! Skolan var inte allt för jobbig, då jag hade några håltimmar och kunde gå hem. Jag antingen pluggar och gör läxor då eller så kokar jag upp tevatten, tar fram ett par gifflar och kollar på en episod av Gossip Girl (vilket jag gjorde idag). Detta är så himla avkopplande! Dock hade jag kvar ett par lektioner på eftermiddag och fick såmed inte glömma att gå tillbaka till skolan. Efter skolan tog jag en kort sväng in i stan och kikade in i BikBok och Zara, gjorde mina läxor och tog det sedan bara lungt.
 
Idag kändes det verkligen som om hösten var på gång. Morgonen och kvällarna är nu myckt kallare än för. Men pga att jag ändå vill hålla fast sommaren har jag bestämt mig för en outfit som påminner mig om medelhavet och côte d'azure. I Frankrike har man på sig mycket bått och vitt. Den här färgkombinationen är typiskt för den franska rivieran och står för effortless chic. Jag älskar dessa två färger, då dem är fräscha och stilrena. 
Bise Bella xx
 
Tröja: Zara // vita jeans: Zara // blå ballerinaskor: Marizo // grå väska: Mango // kedja: Nikki Beack // solglasögon: Ray Ban 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0