ELLE, Vogue och annat

 
Under de senaste åren har ELLE, Vogue, och Glamour återföljt mig. Jag har alltid kunnat hitta inspiration i dessa tidningar och haft möjligheten att få reda på de nyaste trenderna. Mode och lifestyle har en stor bertydelse i mitt liv och jag ägnar mycket av min tid åt att läsa bloggar och tidningar, shoppa, sy och inreda. Mode är inte bara min "hobby" utan också min livsstil. I de olika modetidningar hittar jag inspiration i artiklar som beskriver de hetaste nya internationala trender, i bilder på tjusiga och luxuriösa klädsplagg och i intervjuer. Jag själv är chefredaktör på min skoltidning och skiver mycket om mode, trends och dess utveckling. Jag hör hemma i den journalistiska modevärlden och vet att jag kommer slå in denna väg efter studenten, som jag kommer att ta 2014. xx 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0