Glamouröst at Cap Rocat

 
Cap Rocat är ett mycket lyxigt hotel på Mallorca nära Cala Blava ( 5 sjärnor!) Tidigare har Cap Rocat varit en millitär fästning, som har restaurerats. Anläggningen är stor och har malloquins flair. Från deras luxuriösa utepool har man en underbar utsikt på medelhavet samt Mallorcas vackra landskap och klippor. 
En kväll har jag, min familj och kompisar varit på detta unika stället och hade en god middag. Deras kök serverar färsk medelhavsmat som smakar unik. Jag åt en super god spagetti med scampi och cockail tomater. 
 
Då Cap Rocat är ett super lyxigt ställe ville jag självklart klä upp mig. Jag hade på mig en ljus rosa klänning från Zara med pemplump, ett halsband från Mango, ballerina skor från Marizo och en clutch från Marc by Marc Jacobs. Looken vär chic, klassisk och tjejig. En underbar kombination för en middag med familj och vänner. 
Bise Bella xx
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0