Höstfavoriter

I den här collagen ser ni min höst-önskelista. Självklart kommer jag inte köpa alla dessa saker, men jag måste ju finna utrymme åt mina drömmar. Jag är helt förälskad i Marc by Marc Jacobs väskorna samt hans smyck kollektion i silver. Desutom är dessa Primeboots i brunt och de stickade UGGs i grått ett måste nu i höst när det börjar bli kallt igen. The little black dress by RED Valentino, en vit blus med volanger och en rosa ballerina kjol är klädsplagg ska inte skulle kunna leva utan! Dessa står också på min dröm-höst-önskelista. 
Klädsplaggen ni ser i min collage är chic, tjejig och klassiska. Jag tycker att rosa och grått eller vitt och rosa eller svart och rosa är en perfekt färgkombination, framföratt nu i höst när man vill kombinera ljusa och mörka färger. Outfitten är chic och har självklart en fransk touch. 
Bise Bella xx 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0