Interiör och annat

Ikväll har jag bara haft det super mysigt. Jag har inte gjort något speciellt, utan bara städat och möblerat om lite i mitt rum, skrivit en artikel för min skoltidning, läst gamla Vogue artiklar och kollat på the september issue
Då jag bara var hemma hade jag på mig ett par mjukisbyxor i rosa från abercrombie&fitch, tjocka sockor och en vit stickat tröja som också är från abercrombie
Mitt rum är ganska tjejigt, dock stilfull och chic. Mina väggar är målade i en stark rosa färg, dock mina möbler och prylar är vita eller svarta. Jag älskar gamla svart-vita bilder, framförallt från Paris, Marilyn Monroe och Audrey Hebpurn. Som ni kan se på fotot har jag en svart-vit foto-kollage ovanför min säng. Som mina klädsplagg har även mitt rum ett frankt touch. Min säng kommer från Mio och är super mysig och mjuk. Här brukar jag sitta om kvällarna när jag bloggar, läser eller kollar på film. 
Ha en underbar kväll, bise Bella xx 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0