Je ne sais quoi

 
H&Ms höstkatalog 2013 är bara ett absolut måste för alla fashionistas! I den tas alla höst-trender och samarbetet mellan Isabel Marant och H&M upp. Dessutom finns det en super inspirerande artikel (i alla fall för mig) om den franska stilen och le je ne sais quoi. Många coola bilder från Paris Fashion show och den nya kollektionen fattas självklart inte. 
I min håltimme idag tog jag fram katalogen, drack latte, åt gifflar och studerade hösttrenderna och artikeln om the effortless chic. Om ni också är lika fascinerade av le stil des parisiennes så rekommenderar jag bara att ni bläddrar genom denna tidning! Det finns massor av tipps om hur ni kan omsätta den franska stilen. Mitt bästa råd är det att bygga upp en garderob med bra basics, sedan satsa på några trendplagg och beskränka sig på en neutral färgskala. 
Hoppas att ni också hade en bra dag och nu kan njuta av kvällen. Bonne nuit, bise Bella xx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0