Mathilde

Mathilde är seriöst min absoluta favorit affär i Stockholm. Intereören är guddomligt och jag skulle bara kunna flytta in i affären direkt! Dem säljer Hunkydory, Odd Molly, Ralph Laurent, UGG, Primeboots, Nolita och många fler märken. Utbudet är oerhört stort och plaggen en ren dröm! Hippie möter Östermalms-chic. En drömkombination. Då prisklassen ligger lite högre än vanligt blir det oftast bara fönstershopping. När jag går in i butiken tar jag god tid på mig för att kunna ta en nogrann titt på alla de underbara plaggen, låta mig inspireras. 
Mathilde kan du hitta på Bibloteksgatan och i PK-huset.
Mathilde - la butique est ma vie ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0