Mys kväll

Efter en rätt så lång och jobbig dag i skolan har jag bestämmt mig för att ha en lungn kväll. Jag har på mig min favorit flannel pyjamas från victoria's secret i rosa-vit och ligger i min mysiga säng med tusentals kuddar. Bloggandet, tidningsläsandet och mellisen är en perfekt kombination för en avslappnad och mysig kväll hemma.
Jag älskar att leva ett nyttigt och hälsosamt liv, vilket är anledningen till att jag äter mycket frukt, grönt och proteinrikt. (Dock måste man kunna unna sig något gått lite då och då ;)) Som kvälls-mellis älskar jag en liten fruktskål och en smoothie med bär. 
Ibland behövs det att man tar sig tid för sig själv, lyssnar på lite musik och gör något lungt som man tycker om och kan tanke engergi ifrån (t ex blogga eller läsa modetidningar i mitt fall). Hoppas att ni alla har en mysig kväll! 
Bonne nuit et à demain, Bella xx
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellacouture.blogg.se

Hej! Här på min blogg får du reda på allt som intresserar mig, dvs mode, design, inredning, lifestyle och la savoir-vivre à la parisienne! Bise, Bella xx

RSS 2.0